Terreinverlichting aangelegd

Vandaag - 16:43


Vanochtend om 08.00u verzamelde zich 7 enthousiaste vrijwilligers  om te helpen met de aanleg van terreinverlichting. Deze is bedoeld om straks, als het weer wat donker wordt, makkelijker je weg (terug) te vinden bij de padelbanen.

Ondanks de hitte is er heel veel werk verzet. Uitgerust met schop en de nodige flessen drinkwater werd de nodige bestrating gelicht en werden sleuvel gegraven voor de bedrading. Daarna ging alle bedrading erin en werden de schakelaars geplaatst. Her en der moest de betonboor er nog aan te pas komen om door de betonnen bandjes heen te komen. Maar het is allemaal gelukt. Helaas moest wel een deel van de beplanting wijken voor de bedrading. Daarna is alle bestrating weer op zijn plaats gelegd. De inbedrijfstelling van de verlichting moet nog gedaan worden. Dat gebeurt ergens in de komende weken.

Wederom een mooie klus voor en door de leden van TC De Leigraaf! Met dank aan Halit, Bram, Erik, Peter (2x), Pepijn en Pieter voor jullie enorme inzet vandaag!

Nieuwscategorieën


Reacties

Er zijn nog geen reacties op nieuwsberichten.
Om te kunnen reageren dien je ingelogd zijn. Inloggen